2/2 =:D

hejsan, vaknade vid 7 imorse, gick upp då oxå, fixade mig, stack till bussen o skolan, hade först ma, astråkigt, sen idrott, vi körde livvaktsbrännboll, den roligaste leken, sen åt jag ris o korvstroganoff, hade sv, vi läste lite, jag läser en bok som heter "Vem var Anne Frank?", aja, sen tyska, vi körde typ frågespor+film (på tyska,ofc), sen hade vi eng, kollade på dom 2 sista avsnitten av "Ghost Hunter",skönt, sen hade vi so, tittade på en bra film, tycker jag iallafall, filmen hette typ "om världens var en by" elr nå sånt, den handla typ om hur allt skulle vara om alla människor bodde i en by, vissa var fattiga,vissa rika, vissa lärde sova på gatan o dricka smutsigt vatten, medan andra hade de dubbelt så bra, ganska synd om dom fattiga tycker jag, sen stack jag onågrakompisar till ica, tog bussen hem sen, bytte om o stack till stallet för ridning, sen när jag kom hemså åt jag, o för en stund sen duschade jag o nu ska jag läsa lite o sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback