Inlägg 1 - 10 faktapunkter om mig + en bild tagen på mig

Inlägg 1 - 10 faktapunkter om mig + en bild tagen på mig
Inlägg 2 - Fritidintressen
Inlägg 3- Mina förebilder
Inlägg 4 - Min favoritserie på TV & favoritfilm
Inlägg 5 - Favoritskådespelare
Inlägg 6 - Det drygaste jag vet
Inlägg 7 - En rädsla
Inlägg 8 - Det bästa jag vet
Inlägg 9 - 5 favoritfärger
Inlägg 10 - 15-20 saker jag inte kan leva utan

1. Jag heter Ida
2. Jag älskar hästar och Jedward
3. Jag bor i Gävleborg
4. Jag kommer från Stockholm
5. Jag älskar att exprimentera med smink
6. Jag satsar på att bli konstnär eller ridinstruktör
7. Jag läser väldigt många bloggar
8. Jag får ofta inspiration från andra bloggars utseende+header
9. Jag gillar att shoppa
10. Jag hatar skolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback