Inlägg 6 - Det drygaste jag vet

Inlägg 1 - 10 faktapunkter om mig + en bild tagen på mig
Inlägg 2 - Fritidintressen
Inlägg 3- Mina förebilder
Inlägg 4 - Min favoritserie på TV & favoritfilm
Inlägg 5 - Favoritskådespelare
Inlägg 6 - Det drygaste jag vet
Inlägg 7 - En rädsla
Inlägg 8 - Det bästa jag vet
Inlägg 9 - 5 favoritfärger
Inlägg 10 - 15-20 saker jag inte kan leva utan
Det drygaste jag vet är att min mobil får lågbatterinivå, den ligger o sjuter hela tiden då typ, sen gillar jag inte när man snackar skit om andras idoler, t ex. ibland brukar folk säga att Jedward bara har opererat om sig för att få folk att tro att dom är tvillingar, det är ju inte ens sant, då blir jag skitförbannad och vill bara slå till personen som säger det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback