Jedward change my life♥

J= JOHN! ♥
E=Edward!♥
D= dare devils
W= wonderful♥
A= Amazing
R= Really jexxi
D= Dangerous

G: Grimes !♥
R: Really cute
I: I'm in love with them :')
M: My favouriteboys!♥
E: Edward and John are best!♥
S: So cool♥

Killarna som förändrade är Jedward, John Paul Henry Daniel Richard Grimes pch Edward Peter Anthony Kevin Patrick Grimes, jag är grymt tacksamma att dom finns, dom gör mig alltid glad när jag är ledsen, dom är bara så himla underbara, ingen är mer underbar än dom, nån gång såskulle jag verkligen vilja träffa dom, och jag hoppas att det händer, det är inte bara deras musik som gördom så speciella, dom har en grym humor oxå jag kan sitta o asgarva åt deras videos i flera timmar faktist, bara jag tänker på dom så börjar jag faktist småskratta lite, och dom är världens schysstaste, för en vecka sen närdom kom till Göteborg bjöd  dom alla sina fans (runt 90st) på McDonalds, vi "Jedheads" är så tacksamma att dom finns och dom är så tacksamma att dom har oss och vårat stöd, jag älskar dom mer än ord kan beskriva, det finns så mycket att  skriva om dom, detkänns faktist som att domär mina bästa vännner och att en avdom är min pojkvän, iallafall i mina drömmar, att få träffa dom en vacker dag skulle vara underbart, obeskrivligt och det skulle betyda mer än allt för mig, dom är bara bäst!



John Grimes :)


Edward Grimes :)


Vänster: John Grimes
Höger: Edward Grimes
Tillsammans är dom härliga, fantastiska o underbara Jedward :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback