Kommit hem nu =;))))

hejsan, kom hem från mormor o morfar runt  4 nån gång, sen dess har jag bara suttit här, hoppas ni gillar den nya headern =:) sen så nu ska jag börja laga lite mat med mami, sen kanske jag skriver lite med papi som är nere i Grekland, sen vid halv 7 blire bulldogg o sen Ponyakuten vid 7, sen läxläsning =:( aja, jag saknar verkligen Calle, men,på tisdag ska jag rida på GPK för första gången, det blir spännade! Det finns en häst där som heter Cantarell, han skulle jag vilja testa, eller Kalle,han är seg, men,det är bra, vill inte ha nån superpigg häst första gången, då äre bättre med en seg tycker jag, även fast man kanske får jobba liite mer då, jag gillar inte pigga/heta häst speciellt mycket, dels för att dom kan rusa iväg i galopp när man minns anar det, dom bockar mer och dom reagerar/blir rädd lättare än en seg häst,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback