måndag ;))

hejsan, vart inte att byta header, tyvärr, nu håller jag på att titta på lite smink bl a. från Dollar$tore, därdom bara säljer smink från märket Kubbiss, som är ett jättebra märke, tycker jag iallafall, jag har bl a. provat ett hallonrött läppstift som jag köptenån vecka efter att skolan hade börjat o det har räckt ända till nu, och det är jättemycket kvar av läppstiftet än, så jag kan nog använda det iallafall i 2 månader, sen köpte jag ett puder, som jag var vldigt besviken på, man blev skitbrun av det o det räckte typ bara en månad, väldigt besviken, men, nu ska jagköpa lite annat smink därifrån;
Natural Matt Foundation 1, Translucent - 30:-
Powder face 1, Translucent  - 30:-
Concealer 2, Medium - 20:-
Lipgloss Glitter 8, Hint of Pink - 20:-
Lipstick 2, Sweet Pink - 20:-
Blusher 3, Soft Rose - 20:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback