onsdag =:)

hejsan, gick till skolan till halv 12 idag pga proven, gick sen o åt lite, tog bussen hem till mormor o morfar, för några minuter sen så ringde mami o sa att jag inte kunde rida kvar i ockelbo för att dom inte kunde fixa en grupp som passade mig, så jag vart lite ledsen, men, bara över att aldrig mer få se Calle, bara därför, aja, bättre nu, fick låna morfars dator =:), så sitter här vid facebook o lite sånt, passade på att blogga då oxå =:P, ja, snart ska vi äta lax, potatis o spenat, kke nån sås till, gott blire =:D, tänkte lyssna på lite Jedward nu =;), ehm, jaa, sen vet jag inte, förhoppningsvis så kommer det väl ett inlägg till ikväll, men, lovar inget =:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback