oops!

hejsan, haha, idag har jag suttit här sen typ 4, då jag kom hem, men, har inte bloggat, förlåt, nog med det, sen har jag förstås ätit o tittat B&B oxå, ja, skolan  var väl okej idag med, till er som blir oroliga när jag säger att skolan är okej bara; det är lugnt,ingen har vart dum, den är bara "allmänt" tråkig, för vi fick typ inte ha dom här roliga grejerna idag, som slöjd, musik o bild, i och för sig hade vi ju idrott, rätt tråkig idrott idag, dels för att salen är så liten o för att vi inte körde nå roligt.., nog om det med, imorn äre fredago såom jag inte svär förens 20 november,då jag fyller år så får jag en iPhone, till er som tycker jag har snåla föräldrar, hellre har jag snåla föräldrar än föräldrar som skämmer bort mig med en massa saker som typ iPhone 4s för 7000 o systemkamera för runt 10000, jag menar man kann ju inte få allt man vill, jag vill ha en egen häst o gifta mig med John eller Edward, men, det kommer kanske inte hända, sånt får man väl acceptera, ja,nog om det oxå, det kommer jag till sen, i ett annat inlägg o på lördag ska jag till mormor o sy lite, för hon hade typ tyger där hemma som hon kanske skulle slänga, vi ska väl typ sy en kudde elr nåt sånt, sen i vekcan, då vi har sportlov åker jag antagligen till GPK o rider tror jag, möjligtvis privatlektion på Magic, annars blir det typ dekorationskurs,  där man lära knoppa o sånt, kan vara bra att repetera, sen kanske jag tittar på hoppträningen på måndag oxå elr träningstävlingen i dressyr som var på onsdag tror jag, sen kanske jag hjälper till på turridningen elr handikapplektionen, snart ska jag väl typ sova, hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback