Ridpasset

hejsan, red Magic i ridhuset idag,bästa lektionen på länge, hade dressyr, först kom jag till stalet, fick reda på att jag skulle ha Magic, *pust*, gjorde i ordning han o så, gick ut på stallplanen, satt upp o skritta ner till ridhuset, skrittade fram där inne o värmde upp i trav o så, övade lite på sitsen först, sen så gick vi in på volterna, gjorde samma sak där, gick ut på fyrkantsspåret, övade lite arbetstrav, sen galopperade vi i båda varven, vart fel galopp några gånger, men, det gjorde inget sa min "tränare", sen vart de rätt galopp, sen tränade vi på skänkelvikningar o sen skrittade vi av, gick upp på stallplanen, satt av o jag sadlade o tränsade av Magic, borsta han sen o åkte hem, papi filmade oxå, så när vi har klippt ihop alla småfilmer så kommer den stora filmen upp här på bloggen, men, nu så får ni nöja er med 3 bilder =:)))
När jag var påväg till Åland
Vi fikade innan vi åkte till stallet, det här tog jag ;)
Magic =:)))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback