40 Skönhetsfrågor, uppdaterad

HUDVÅRD
-Hur många gånger tvättar du ditt ansikte dagligen? 1, på kvällen när jag tvättar av sminket
-Vilken hudtyp har du?(Torr, oljig eller combo) Combo, men, mest oljig
-Vilken produkt använder du för att rengöra ansiktet? Makeup Remover - Nivea
-Använder du ansiktsskrubb? Nej
-Vilken produkt använder du?Använder det inte
-Vilken ansiktskräm använder du? Cream Soft - Nivea
-Har du fräknar?Nej
-Använder du ögonkräm? Nej
-Har du eller har du haft problem med acne? Inte problem då, men, just nu har jag kommit i en period med finnar, men, jag ser det inte som ett problem
-Har du någonsin använt Pro-activ? Nej

SMINK
-Vilken foundation använder du? Stay Matte Foundation, 001. Ivory - Rimmel London & Natural Matt Foundation/Matt Finish Foundation, 2. Candle - Kubiss
-Vilken concealer använder du? 3 in 1, 1. Eyes & Spots Concealer - Viva la Diva
-Vad har du för hud underton? Vet ej
-Vad tycker du om lösögonfransar? Dom är fina, dock har jag aldrig testat det
-Visste du att man borde byta sin mascara var 3:e månad? Ja, det visste, men, jag gör inte det
-Vilket märke på mascara använder du? H&M, Maybelline & IsaDora
-Isadora eller Elf? IsaDora, eftersom jag har aldrig testat Elf...
-Vilken produkt/smink kan du inte leva utan? Min Concealer
-Vilka sminkborstar använder du när du sminkar dig? Foundationborste, Kabuki Brush, Rouge Borste + ögonskuggsborstar
-Använder du make-up base/primer på ögonen? Nej
-För ansiktet? Beauty Base, Mattefiying and retexturing Primer - Lumene
-Vilken är din favorit ögonskugga(färg eller Det är nog min palett från H&M, där finns alla möjliga färger
-Använder du pencil eller liquid eyeliner? Liquid
-Hur ofta råkar du peta i ögonen med en eyelinerpenna? Nej
-Vad tycker du om pigmenterad ögonskuggor? Skitsnyggt
-Använder du mineral smink? Bara mineralpuder
-Vilken är din favoritläppstift? Ett lila från Kubiss
-Vad tycker du om läppglans?Jättefint, passarbra till både fest och vardag
-Vilken är din favorit rough? Blush, 3 Oh My - Viva la Diva
-Köper du ditt smink från nätet?Nej
-Gillar du smink från apoteket? Har aldrig testat
-Har du funderat på att ta smink kurser? Ja självklart (:
-Är du klumpig med att applicera sminket? vissa dagar, när jag har extra bråttom
-Gillar du färgglada nyanser på smink (Läppstift, ögonskuggor) eller jordnära färger? Till vardags gillar jag mer jordnära, men, till fester så äre färgglatt som gäller!
-Vilken kändis har alltid en snygg sminkning? Michelle Phan!
-Om du skulle lämna huset och använda just 1 produkt, vilket skulle det vara? Min Concealer
-Skulle du kunna lämna huset utan smink? Ja, men, och jag skulle göra det om jag hade min hy
-Tycker du att du ser bra ut utan smink? Ja, när jag har fin hy
-Din åsikt, vilka sminkprodukter tycker du är bra? Alla
-Vad tycker du om smink? Jättebra, man får en chans att framhäva det som är fint och dölja det som är mindre fint (mindre fint=finnar, rodnader, mörka ringar), man kan förstora sånt som ögon och förminska sånt som näsan/näsbenen + man får en chans alla leka med sina kreativiteto sitt utseende :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback