måndag

hejsan, idag har det varit en toppendag, först så fick vi träffa Fön, som vi inte har träffat på typ en månad, sen blev det pannkakor till lunch o det gjorde saken ännu bättre, sen hade vi muntligt nationellt i engelska, som gick awesome för mig o Ida :) jag tyckte det gick awesome, kändes nästan som att jag pratade flytande, kändes jättebra, sen när jag kom hem fick jag världens godaste mat, riven potatis o "sprödstekt" fiskinnerfilé, jättegott, sen nu fick jag två glassar, sen har vi inge mer matematik denna vecka, sen så kommer jag säkert snart på en reply från Jedward på YT (elr, ah, jag hoppas det iallafall), nu ska jag gå o göra KALL oboy, jättetörstig, och, jag tänker inte bry mig hur många som läser min blogg längre, jag tänker faktist ha det här som en dagbok (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback