You had nothing to say

hejsan, jag är så här "JEXCITED" idag, nästa vecka kommer bli helt awesome, på måndag äre vanlig skola, tisdag äre semifinal i ESC (Jedward är med då) + ridning, sen på onsdag äre bio (ingen skola) torsdag - friidrottsträning, fredag äre badhuset (ingen skola då heller) + at jag ska få träffamin tremänning som jag inte har träffat på typ hundra år, sen lördag/söndag äre friidrottstävlingar inne i stan + ESC final på lördagen :) sen äre bara två veckor kvar i skolan, elr, ah, 15/16 dagar (2 veckor + 1/2 dagar), awesome, sen blire ett fullpackat sommarlov för mig, juni är jag nog bara ledig, så jag kan vara med nån, o sen i augusti äre ITALIEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback